torsdag 26 juni 2008

Håll tummarna!

I morn kl 8.00 ska jag på anställningsintervju. Jag har aldrig varit så oförberedd inför en intervju tidigare, det är bara kaos, stress och irritation i huvudet. Usch! Så håll tummarna för mig imorn är ni snälla:) Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa en bok för att koppla bort tankarna kring flytt, bröllop, måsten, intervju och att E fortfarande i princip inte börjat packa... *grrrr*

Update: Intervjun gick bra, även om jag blev nervösare och nervösare för varje minut som gick... Tur att det inte var någon lång intervju! Rekryteraren ansåg mig vara överkvalificerad, men tyckte ändå att jag ska gå vidare till nästa steg i processen, som innebär personlighetstest och djupintervju.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller alla tummar! Lycka till!

Sanna sa...

minigrisen: Tack:)