onsdag 25 juni 2008

Huset -häck

I morse var det slutbesiktning på huset och som jag förmodade så hade de inte hunnit åtgärda alla fel. Fast en del grejer rår de ju inte över, som till exempel ett fönster som är försenat från leverantör. Hur som helst så får vi nycklar på fredag eftermiddag och då ska vi åka dit med lite övernattningsgrejer. Det stora flyttlasset kommer att gå måndag - tisdag. Fast jag har en förhoppning om att flytta en del grejer även på söndag, efter bröllopsbrunchen. Frågan är bara hur jag ska få med E på noterna, jag tror inte han inser hur mycket grejer vi har som ska transporteras...

Husets trädgård var färdigställd nu så jag passade på att ta ett par bilder på vår häck. När vi kommer på fredag är den nämligen nedklippt. Tror den heter måbär eller något liknande. Häckar är inte min grej, åtminstone inte de som växer i jord;)

ffff
1) E och Lo på husets framsida. 2) Husets gavel med häck och nysådd gräsmatta.

Inga kommentarer: