onsdag 18 juni 2008

Shoppinggömma

Med tanke på vår närstående flytt och alla extra utgifter det kommer att medföra, är det inte riktigt läge för shopping just nu. Men jag har handlat lite ändå...
Because I need it and because I´m worth it.
Därför har jag gömt mina fynd i garderoben. Där är de säkra tills jag lite då och då kan plocka fram det jag behöver... Nu låter det som att jag handlat jättemycket, men det har jag förstås inte! Här kommer mina fynd!



Hemtex har 50 % nu så jag passade på att köpa ett par likadana sommardukar med matchande servetter (verkligen nödvändigt...) att ha utomhus när vi har många gäster. De dyker förmodligen upp lagom till inflyttningsfesten.



Jag köpte även en skylt med texten HOME, som jag spanat in tidigare och bestämt mig för att köpa när den kommer på rea, och nu gjorde den ju det så det var ju inget att tveka på. Den kommer nog fram när vi ska göra i ordning hallen.



På Vero Moda kunde jag inte motstå en blå, sval klänning och när jag fick den på mig ville jag inte ta av mig den. Så den fick också följa med hem. Blir perfekt till släktlunchen efter bröllopet nästa helg och till inflyttningsfesten. Eller varje dag då jag vill känna mig lite vardagsfin. Användbar som få, alltså!

Inga kommentarer: