fredag 12 januari 2007

Ut med julen

Granen åkte ut för länge sen, men nu är det dags för resten av julsakerna! Lite trist dock att ta bort stjärnorna i fönstren, de ger sånt mysigt ljus i lägenheten. Frågan är om jag ska ha mina svarta linnegardiner eller byta till de vårigt ljusgröna? Jag kör nog svart ett tag till... Vi lär väl inte bli snuvade på vintern helt och då kan det va kul att byta igen när den "riktiga" våren kommer!

Hittade julkapparna i går så att jag kunde byta med väninnorna. Så nu är julen definitivt över för den här gången. Ännu mysigare lär det bli nästa år när Lo är med och firar. Fast jag måste erkänna att jag är lite sugen på en solig charter nästa jul... Eller i höst. Undrar när det är lämpligt att resa med små barn? Kanske får "nöja oss" med Gotland. Synd bara att det inte finns någon solgaranti där... Fotot nedan är från Tunisien när vi var där 2005.

Inga kommentarer: