måndag 29 januari 2007

Symptom v 29

Jag är nu inne på den 29:e graviditetsveckan, bara en tredjedel av graviditeten återstår alltså. Måste säga att jag mått mycket bättre än jag vågat hoppas på! De "symptom" jag känner av är:

* Trötthet
* Kramp i vaden ibland på nätterna
* Lite sura uppstötningar
* Lite foglossning om jag går eller står upp länge (efter en dag på jobbet t ex)
* Huvudvärk!! Vet inte om det har med graviditeten att göra, men innan hade jag nästan aldrig ont i huvudet. Nu kan jag ha jätteont i flera dagar:-(

Mer sötsugen än annars är jag nog inte.Jag har alltid varit sötsugen;-)

2 kommentarer:

Lena sa...

Halloj! Hittade hit via Elmas blogg och fastnade. =) Vad fin du är på bilden!
Är själv gravid i vecka 23 så då är det lite extra roligt att läsa om andra som är grvaida. :)

/Lena
(www.koala.nu/blahblah)

Sanna sa...

Tack:) Jag tycker oxå det är kul att läsa om hur andra har det med sin graviditet. Själv är jag först bland mina närmsta vänner så vi pratar inte så mycket om det.

Lycka till med magen!