tisdag 9 januari 2007

Intensivshopping

I går em åkte vi in till "storstan" och shoppade loss. E släppte av mig i stan innan han åkte vidare till Babyproffsen. När vi möttes en och en halv timme senare hade han köpt en mjuklift och jag hade köpt ett par svarta byxor och en amningstop (rea på den, så passade på!) på PoP, ett par fluffiga rosa fårskinnstofflor från Shepherd (vart ute efter nya länge då mina gamla är utslitna och hittade dessa till halva priset:-), mörkgrå handdukar från Hemtex till "nya" badrummet och ett nytt träningsset från Stadium så jag inte behöver använda E:s jämt... När vi möttes igen åkte vi och köpte torktumlaren, så bilen var fullastad när vi åkte hem... Håller på och tvättar nu och ser fram emot att testa tumlaren sen. Ska även testa de nya träningskläderna på gymmet om en stund, måste bara hitta en tidning jag inte hunnit läsa än...

Inga kommentarer: