torsdag 18 januari 2007

Bättre idag?

Nej, inte jobbet... Det var om möjligt (Ja!) ännu mer monotomt. Fick montera ihop tre nästintill likadana små plastdetaljer i flera timmar... Gjorde att antal hundra stycken. Bläh!! Min nacke mår inte så bra efter den här dagen och i eftermiddags fick jag reda på att jag ska vara där en vecka till. Fast då är det eftermiddagsskift på en annan avdelning. Hoppas det blir roligare! Ringde min chef på bemanningsföretaget i dag och önskade mig mer stimulerande arbetsuppgifter där jag kan ha nytta av min utbildning. Hon skulle ha mig i åtanke om det dyker upp nåt. Hoppas, hoppas, annars blir jag snart tokig! Lo oxå... Lo var sitt vanliga (eller inte?) jag igår kväll och sparkade på riktigt hårt. Än gör det inte ont, men undrar om de hårda sparkarna har att göra med att jag jobbar igen. Lo har nämligen varit lugnare ett tag när jag inte haft något uppdrag...

Längtar efter E... Hade hoppats att han skulle vara hemma och mysa med mig ikväll. Istället är han på hockey med nån firma. Tycker han varit ute rätt mycket på jobbrelaterade grejer sista tiden, men han passar väl på innan Lo kommer till världen.

Inga kommentarer: