måndag 29 januari 2007

Mvc inställt:-(

Min barnmorska är sjuk och jag som hade sett fram emot att åka till sjukhuset imorn. Är nyfiken på hur mycket magen växt och om mina järnvärden gått upp efter att jag börjat med järntabletterna. Tror magen växt mycket, men att järnvärdet inte gått upp tillräckligt med tanke på min trötthet. Efter mvc skulle föräldragruppen samlats för andra gången och pratat om förlossningen. Kan inte nån annan barnmorska hoppa in istället? Jag har tagit ledigt från jobbet och det är inte så lätt att byta dagar när man jobbar på ett bemanningsföretag. Ska bli skönt att vara ledig iaf! Ska passa på att läsa på lite själv i någon av alla de gravidböcker jag lånade av en vän på juldagen. En långpromenad får det oxå bli, det var alldeles för länge sedan sist!

Inga kommentarer: