onsdag 17 januari 2007

Ny arbetsplats!

Nya utmaningar! *ehrm...* Den enda utmaningen är att ta mig upp halv fem på morgonen... Fast det är iofs en utmaning att inte dö av tristess under arbetsdagen oxå. Låter inte som nån bra dag va? Hoppas på nya mindre monotona arbetsuppgifter imorn. Måste ladda Ipoden!

Jag blev dock desto gladare när jag tog fram posten ur brevlådan när jag kom hem. Där låg, förutom första csn-inbetalningen:-( amelia och det efterlängtade paketet från asos! Grejerna var snyggare än jag vågat hoppas på och storleken på skorna är bra. I like!

Har grym huvudvärk och funderar på att ta en tablett. Försöker undvika det in i det längsta, men ibland måste man för att stå ut. (För omgivningens skull oxå...) Sov väldigt dåligt i natt, drömde om nya jobbet och vaknade om vartannat. Lo har också varit mer rörlig. Tror Lo blir det när jag har högre puls och är stressad. Mitt i allt drömde jag att jag drack rosa champagne! Sa för länge sen till E att jag vill fira Los nedkomst med rosa champagne... Undrar om han minns det? Rosa känns för övrigt som en het färg i vår, tillsammans med vitt och gult.

Ja, det var lite om allt möjligt det!

Inga kommentarer: