lördag 20 januari 2007

Fest

I går var vi på fest hos MG. Hon hade 29-årskalas och det var jättemånga nya ansikten där. Kul! MG hade ordnat en liten god buffé med korvar, oliver, couscoussallad, ost (inget för mig just nu...) och kex mm. Alltid gott med plockmat! Till detta drack jag alkoholfritt rött vin. Helt ok, men lika bra att köpa druvjuice i fortsättningen eftersom det inte smakar vin direkt... Saknar inte riktigt vin så mycket, även om det skulle vara gott att ta ett glas till maten ibland. E fick vara chaufför för en gångs skull eftersom jag inte sovit så mycket i veckan. Jag hade på mig svarta mammatights och en lång grå v-ringad stickad tröja från Lindex. Tycker Lindex har ryckt upp sig de senaste åren. Förr handlade jag aldrig annat än underkläder där. Eller är det så att jag bara blivit äldre? Hm... Smycken och plattångat hår hade jag också. Kändes bra:-)

Inga kommentarer: