onsdag 17 september 2008

Tråkvecka

I måndags fick jag frågan om det händer något kul i veckan, men nej då, almanackan lyser ödsligt tom. Inget inplanerat över huvud taget. Skönt för en del, stressande för mig. Inte ens några intressanta jobb att söka. Inte för att jag är särskilt kräsen, men på något call-center vill jag inte sitta... I går satt jag med pappersarbete halva dagen samtidigt som jag försökte få tag i "viktiga" personer via telefon och mail. Boring. Det jag skulle behöva göra i dag är att STÄDA, men hur kul är det? Noll inspiration. Jag tror att ju mer fulltecknad almanackan är desto mer både hinner och får jag gjort. Allt bara flyter på av sig själv.

I måndags gjorde jag två American Apple Pie ur Leilas bok. Den ena frös jag in, den andra väntar på att bli uppäten. Om jag skulle slå J en pling och åka dit med lite paj...

Update: J är upptagen med skolarbete och seminarie så det blir till att sätta på någon bra skiva och börja städa! (Känns nog bra efteråt...)

Inga kommentarer: