måndag 22 september 2008

Helgen

På Lördagen var vi på trevlig lunch hos svärföräldrarna. Oftast bjuder svärmor oss på fisk eftersom hon vet att vi inte lagar det så ofta, så det är bra:) I stället för en ny hemlagad meny på kvällen beställde vi hem thaimat. Smarrigt!

Söndagen inleddes med långfrukost innan jag och Lo gav oss ut på en 1,5 timmes powerwalk så att E fick jobba i fred en stund. Riktigt svettig blev jag... Lo var nöjd den största delen och somnade väl till sista kvarten innan vi kom hem. Sedan sov och sov och sov han... Efter lunch stack jag i väg och red hos M igen. Inte riktigt lika trevligt denna gång då hästen jag red var väldigt spänd och försökte sticka all världens väg med mig. Tur att jag har viss vana av hästar, annars hade jag nog flugit av...

Zzzzzzzz........

Inga kommentarer: