fredag 26 september 2008

Romantiken flödar...

...och kommunikationen är på topp. Not. I morse fick jag ännu ett "underhållande" mail från min kära sambo. Ni minns väl förra fredagens romantiska uppladdning? Undrar förresten vad han ska göra på sin lediga dag? Undrar om det är något som inkluderar mig och Lo? E har jobbat extremt mycket en period och när han kommit hem på kvällarna har han ätit, sprungit och jobbat ännu mer. Jag har varit en väldigt förstående flickvän i några veckor och skött markservicen utan gnäll. Jo, faktiskt! Och det har jag väl inte så mycket emot just nu, för jag har ju en del "fritid", men jag förväntar mig ändå att han visar lite mer uppskattning för det jag gör och inte tar allt för givet. Nu fick jag ur mig det också. Annars är det bra, eller bättre faktiskt;)

Inga kommentarer: