lördag 30 augusti 2008

Inflyttningsfest

Vilket underbart väder vi fått idag! Passar extra bra eftersom vi ska ha inflyttningsfest ikväll, närmare bestämt om sex timmar... och här ser ut som fa-an. Jag lagade i alla fall all mat i går och det känns jätteskönt att ha det färdigt. Nu skriver jag ut sånghäften och facit till tipspromenadfrågorna (trots att jag satt ihop frågorna själv skulle jag inte få full pott...). Samtidigt springer jag runt och städar, dukar och fixar. Känns som att jag gör 1000 grejer samtidigt utan att någonting egentligen blir gjort! Ska nog göra en sak i taget och göra det färdigt så jag vet hur jag har det;) E har skjutsat iväg Lo till mormor och på väg hem undrade han om han skulle köpa en ny gräsklippare... Absolut inte prio 1 på min lista idag! Hellre långt gräs och dammsuget, om jag får välja. Dessutom har vi redan en gräsklippare:/Trots stressen som alltid blir innan en fest (i alla fall för oss...) så ska det bli jättekul att träffa våra vänner i kväll=)

Inget mer bloggande nu om jag ska hinna piffa lite också innan gästerna kommer... Full fart framåt! Because I have to.

(Rätta gärna min engelska, mina språkkunskaper är begränsade;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jösses vad kul! Hoppas ni har störtfestligt och att du är seg som kola i morgon!
Kram

Anonym sa...

Du har nåt hos mig... du får bläddra ner lite bland inläggen!