fredag 22 augusti 2008

Happy Friday

I veckan har jag känt mig lite ensam. E har varit på tjänsteresa några dagar och Lo har varit på dagis några timmar varje dag. Ett par fikor med kompisar på stan har det visserligen blivit, men ensamt ändå. I helgen ska vi i alla fall vara tillsammans hela familjen:) I kväll blir det mysmiddag när Lo lagt sig. Rött vin, kött och ugnsstekta rotfrukter med chevré. Mmmm... Längtar... I morgon ska vi shoppa! Jag har siktat in mig på ett par svarta stuprör. Till Lo alltså:) Lo behöver verkligen nya kläder så det ska bli kul. Fast jag skulle också vilja ha ett par...

Nu kommer E hem med matkassar så Lo ska hjälpa mig med att plocka upp dem. Sedan välling och sängen, sedan mysmiddag och sängen;)

3 kommentarer:

sand mellan tårna sa...

ja.... den missade du, men det kommer alltid flera tävlingar lite överallt, det är så skoj när man vinner.

Trevlig helg och tack för besöket!

Kram L

Anonym sa...

Hallojsan! Är förbi här ibland och läser, men tar mig inte alltid tid att skriva nåt. Hoppas ni trivs bra i ert nya hus. Trevlig helg!
KRAM

Sanna sa...

sand mellan tårna: Tack detsamma och trevlig helg till dig med!

minigrisen: Vi trivs jättebra i huset! Inte riktigt i ordning än, men snart så...
Trevlig helg!