fredag 12 oktober 2007

Fototime

I eftermiddag ska Lo på 6-månadersfotografering. Jag tänkte att han ska ha på sig det här på några bilder. På övriga bilder blir han väl naken. Frågade E i går kväll om det är nåt särskilt han vill att Lo ska ha på sig.
- En body kanske. (Lika oklart som om jag undrar vad han vill äta till middag och han svarar "pasta". Vaddå pasta? Pasta med ketchup eller? Vaddå body, han har nästan bara bodys?)
- Jaha, vilken tycker du att han ska ha då?
- Vet inte.
- Nähä... Vad tycker du om det jag föreslagit då?
- Jag fattade inte vilken skjorta du menade? (Berättade om den tänkta outfiten för några dagar sedan. Varför frågade han inte det då?)
- Workerskjortan.
- ?
- Den med ränder, bla bla bla... (Han kopplade fortfarande inte.)
- Jag tycker en body känns mer bebisaktig.
- Jaha.

Vi ska åka senast halv tre och E sa att han ska komma hem halv tre. Får se om han plockar fram någon body då. Skulle inte tro det.

Nu ska jag messa C och kolla om hon har tid för en fika efter fotograferingen. Men hon är väl lika busy som vanligt... Vore kul att träffa henne, det var längesen!

(Kanske kan det bli några julkappsbilder i dag istället? Får se vad det kostar... Antar att det är rätt dyrt. Och om jag måste välja så vill jag hellre ha en stor fin förstoring på Lo här hemma, än ge bort flera små...)

Inga kommentarer: