torsdag 18 oktober 2007

Skönt ju!

Var ute och sprang här om dagen och det var första gången jag kände att det faktiskt var riktigt skönt! Jag sprang med lätta steg och njöt! Så många gånger som jag undrat när, eller om, jag någonsin ska komma till det stadiet. Nu är jag där! Nu vet jag att det går! Men jag ska inte ropa hej än. Vem vet hur det känns nästa gång.

Var förresten på Nautilus för någon vecka sedan och fick hjälp med att förstå hur styrketräningsmaskinerna funkar. Det var ju hur många som helst att hålla reda på... Jag hittar inte mitt gymkort och har verkligen dragit på att ta mig dit igen. Känner mig väldigt osäker i gymmiljö. Inte riktigt min grej... Men i dag ska jag dit! Vill inte, men SKA! Sa till J att jag funderar på att sluta och hon frågade hur många gånger jag varit där. "En gång", svarade jag varpå hon började asgarva. Jag tror nog att jag kommer att gilla det när jag väl kommer in i det. Inte minst så kommer kroppen, och då framförallt ryggen, att må bra av det.

Inga kommentarer: