torsdag 4 oktober 2007

Ladies Night

Göteborgshelgen i sin helhet var kanon. Efter att ha lämnat Lo hos svärmor och -far (lite jobbigt, men men...) hämtade jag upp Jenny. Väl på tåget började uppladdningen med lunch och vin. Minns inte att X2000 brukar svaja sååå mycket, men den gör väl det. (Nej, det berodde inte på vinet;)

Väl framme i Götet åkte vi spårvagn till Jennys syrra där vi fick kaffe, fördrink och gjorde oss i ordning inför en helkväll. Hon bor i en jättefin lägenhet och jag förundrades över vilken ordning hon har. Inte en överflödig pryl! Hon skulle få huvudvärk om hon kom hem till oss;)

Ladies Night var kul, servicen usel, maten okej. Efter showen hamnade vi på Heaven 23 och drack champagnedrinkar och njöt av utsikten...

Dagen efter fick vi supergod frukost av Jennys syrra innan vi gjorde stan och lyckades komma med ett tåg hem. (Alla tåg till Sthlm var fullbokade pga bokmässan, så vi hade tur!)

.....
The Ladies... Jenny och jag. Det syns inte att vi har likadana halsband va?;) Virade mitt dubbelt...

.....
The food... Skaldjursplatå och chokladbakelse.

.. .. ..
The show... Medverkande var Martin Stenmark, Kjell Bergkvist och Mikael Tornving.


The hat... Lånade den av en tjej som satt brevid mig. Hon var iaf cool i den...

Inga kommentarer: