onsdag 10 oktober 2007

Babysång

Nu ska vi gå i väg till öppna förskolan på babysång. Hoppas Lo är vaken den här gången, tror han kommer att gilla det! Förra gången vi var där vaknade han precis när det var slut...

Ser ut att vara mulet och kallt ute. Är sugen på min nya jacka, men ska bestämma mig om jag ska behålla den först. Lo är i alla fall jättefin i den randiga bodyn. Kul med lite färg, hans garderob går annars i ganska dystra färger... Nu måste vi dra!

Update: Lo somnade på vägen till öppna förskolan och jag funderade ett ögonblick på om jag skulle skippa sången och ta en promenad istället. Det tar emot lite att gå dit själv när jag inte känner någon, men vi gick dit i alla fall. Lo vaknade precis innan sången började! (Jag försökte inte få honom att fortsätta sova...) Nyvaken som han var blev han först rädd av allt ståhej, men sen verkade han tycka det var roligt! Ska absolut vara med fler gånger. Eftersom det är på öppna förskolan så kan man komma och gå som det passar, smidigt.

2 kommentarer:

elmaa sa...

Hoppas ni fick kul på babysången! Dino däckade i min famn idag när vi var på babysång. Så trött var han och så fel tid på dagen var babysången. Han har inte däckat i min famn på flera månader. Jag hade kunnat sitta i all eveighet med honom sovandes hos mig.

Sanna sa...

elmaa: Vad mysigt! Det var lääänge sen Lo somnade i knät oxå. Saknar...