onsdag 24 oktober 2007

Kommer vi att sakna det här?

Vi har bestämt oss för att lämna stan. Vi har inte hittat något lämpligt hus än, men vi letar vidare. Har även kollat upp nyproduktion i den aktuella staden. Får mer information i brevlådan i morgon, spännande! Det blir inte så mycket dyrare än att köpa ett äldre hus, som ändå måste renoveras. Så kanske, kanske... Men jag kommer nog att sakna vår utsikt över Vänern och närheten till bad. Fast jag gillar ju inte att bada så mycket;) Jag har inte badat en enda gång i år... Fast jag hoppas att Lo kommer att gilla det! Och då kommer jag förstås också att bada och plaska!

Över den här gångbron går vi nästan varje dag när vi ska in till stan och fika eller hälsa på Jenny.
k
Hamnen. Kyrkan syns även från vår uteplats.


Utsikt över Vänern, från Gamla stan.

Inga kommentarer: