tisdag 9 oktober 2007

Shopping

I dag har vi varit på husvisning, men det var inget för oss. Passade på att fika med M, när vi ändå var i stan. Alltid lika trevligt! Lite shopping blev det förstås också... Är så less på min gamla gröna vinterjacka från Stadium , som jag tröttnade på för över två år sedan, så det blev en ny. Typ en parkas. Lång och svart, perfekt för barnvagnspromenader. E köpte också en jacka. Den var snygg, även om jag röstade på den andra han provade... Han är inte så lätt att övertala, min E. Det går lättare med Lo;) Han fick en grå fiberpälsjacka från PO.P i storlek 80. Den ska väl räcka till i vår också, och till nästa bebis. Och nästa;) En ny randig body och långisar slank det också med. Det blev en del rabatt med kupongerna, som vi fick när Lo föddes. Men nu är de slut... så nu är det Lindex som gäller framöver;)

.....
Bilder: Polarn O. Pyret

2 kommentarer:

elmaa sa...

Vilka snygga kläder! Den där jackan har jag titta såå länge på till Dino. Och suktat efter. Men hur motiverar man nästan 500 spänn på polarn när man saknar braiga kuponger?

Sanna sa...

elmaa: Man motiverar det med att
1) det går att sälja för hyfsad peng på blocket/tradera.
2) alla tio kommande syskon kan använda den sen.
Snygg är den! Funderade lite på den gröna fleece-varianten med löv eller vad det är, men denna känns mer klassisk.