måndag 20 augusti 2007

Höstaktiviteter

Nu har jag anmält mig och Lo på babysim! Bokade via internet så jag vet inte om vi fått någon plats eller om det är fullbokat. De tar bara emot 10 barn, så risken finns att vi inte får vara med. Tyvärr är det på söndagsförmiddagar, hade föredragit på vardagar när E ändå jobbar. Funderar även på babymassage i höst. Men det har inte kommit upp några lappar om det än.

För egen del skulle jag vilja gå en kurs i photoshop, inredning och ta ridlektioner. Är dessutom fortfarande medlem i gymmet som jag inte besökt sedan i höstas. Kan bli en tuff höst;-) Får fundera vidare och välja något av ovanstående innan kurserna hinner bli fulltecknade. Det lutar åt att det blir photoshop. Och inredningskursen med ett par tjejkompisar. Den sistnämnda är endast vid tre tillfällen, så det borde jag ju hinna med.

1 kommentar:

elmaa sa...

Ojoj, det verkar som om du får att göra! Jag blev väldigt inspirerad av photoshopkursen så nu skall jag leta upp en egen här i Karlstad. Vilken superbra idé!