måndag 29 december 2008

Parfymfynd

.......
1) Hugo Boss, Femme. 2) Dolce & Gabbana, the one. Förutom att dessa nya favoriter doftar gott är flaskorna grymt snygga! Hmm, vilken ska jag skåla in det nya året med tro?

På annandagen hängde jag, mycket förhoppningsfull, nästan på låset för att ta del av årets mellandagsrea. (Har inte gjort det på flera år.) Det var framförallt ett par stövlar som jag spanat in sedan tidigare som jag hoppades skulle vara prissänkta. Men 30% är inte mycket att hurra för så jag hoppas de sänks ytterligare efter nyår. Några klädkassar fick jag inte heller med mig hem, om man inte räknar med understället till Lo. Däremot var det halva priset på parfymboxar och jag som älskar parfymer men bortprioriterat den typen av inköp lääänge jublade förstås! Favoriten var dock bortplockad (min håller dessutom på att ta slut!) så det blev till att botanisera bland nya dofter. Efter mycket sniffande och funderande fick två lyxiga kartonger följa med mig hem. Jag blev alltså inte snyggare på min shoppingrunda, men gott kommer jag att dofta:)

1 kommentar:

Pernilla ~Pillan~ sa...

Håller med! DG-parfymen är en favorit sedan en tid tillbaka och ligger fortfarande 1:a fast nya dofter har köpts sedan dess...;-)