måndag 8 december 2008

Det där med adventskalender


29 år gammal har jag äntligen vuxit i från min obligatoriska chokladkalender. Det tog några år, men nu så! Är det vuxenpoäng på den? (Några andra vuxenpoäng jag skrapat ihop är ica-kort, Volvo, villa, dricka fredagsvin (utan att bli full..;), äga ett par gummistövlar, ...) Men nu har jag alltså släppt min morgonrutin med att leta reda på rätt lucka, öppna den, stoppa in den lilla chokladbiten i munnen och låta den sakta smälta. Mmmm... *Hmmm, varför slutade jag med det?* Ja, ja, jag får väl erkänna att jag inte släppt det där med adventskalendrar helt, men i år öppnar jag virtuella luckor på nätet istället. Luckor som jag hoppas kan ge mig en liten julklapp på posten:) Om du också vill pröva din lycka kan du testa den här eller kanske den här. Lycka till!
(Kalendern till höger hittar ni här.)

Inga kommentarer: