torsdag 18 december 2008

Julklapp till E

Jag bad E fundera ut några motton eller ordspråk, som betyder något för honom, och fick de mest nördiga man kan tänka sig, *fnissar* ;) Nu försöker jag välja ut ett som jag ska använda till en julklapp jag ska beställa på nätet. När E fick nys om att jag ska skicka efter något till honom ville han fundera en stund till. Deadline är ikväll efter "Bonde" för att få hem presenten innan julafton. Utan att avslöja för mycket om hans julklapp så tror jag att det är en pryl som E behöver, men som han inte vet om att han behöver... Med citatet på blir det dessutom lite roligare och personligare!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fina paket! Spännande med julklappen till E, du måste berätta sen! Kram

Sanna sa...

Anna: Ja, jag ska berätta sen. Men det är inget märkvärdigt, bara en liten pryl...