onsdag 17 december 2008

Gaah! *frustrerad*

När jag äntligen tog mod till mig och ringde marknadschefen, på ett jobb som jag sökt och väldigt, väldigt gärna vill ha, sket det sig totalt! Sista tanken som ploppade upp i mitt huvud precis innan han svarade var Det här smtalet kan avgöra min framtid... Sedan kan ni ju lista ut hur det gick... Ööhh, blaha, blaha, blaha...

Jag är dock säker på att jag med tiden skulle göra ett utmärkt jobb på den tjänsten, men jag måste ju kunna förmedla det till den som ska anställa mig också. Innan vi la på frågade han efter mitt namn, troligen för att kunna slänga min ansökan direkt istället för att ödsla tid på att läsa igenom den... *snyft*

Annat "roligt" jag hunnit med idag när minisen varit på dagis (förutom hushållsarbete!) är ett personlighetstest för ett jäkla skitjobb. Tror att jag sökt jobb hos dem tidigare, men blev då dissad och fick inte göra något test. Nu sköts rekryteringen genom en bemanningsfirma så vi får väl se hur det går. OM jag får "skitjobbet" kommer jag naturligtvis att vara lojal mot företaget och göra mitt bästa. Precis som jag skulle göra vilket jobb jag än skulle få. Bara så ni vet:)

Inga kommentarer: