söndag 21 december 2008

Olika kamerainställningar

..........
..........
Jag har en simpel liten digitalkamera utan avancerad teknik. Dessutom har jag inte pluggat på hur den fungerar och inte har jag några grundläggande fotokunskaper heller. Kan inte ens kalla mig för amatör. Men testade ändå lite olika kamerainställningar "på julgranen" för att se vilken enorm skillnad det blir. Jag lyckades dock inte få till en enda bild som speglar verkligheten, för granen är faktiskt mycket finare irl:) Så om det är någon som har tips på hur man ska fota en julgran så emottages dessa tacksamt!
Note to self: Köp en stjärna till toppen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fint ni har det! Kungsgran hade vi alltid när vi bodde i stan, men nu när vi går ut och hugger den själva (nästan.. grannen sågar...) så är det viktigare än utseendet :-). Ha en riktigt God Jul!