onsdag 13 februari 2008

Sansa dig, kvinna!

Nu har jag gjort det igen: Flyttat in i ett hus, renoverat det, köpt nya möbler och haft en alldeles FAB inflyttningsfest. In my dreams, alltså... Grejen är att vi imorn ska träffa en säljare för att diskutera ett annat hus än det jag fantiserar om. Ett hus som håller på att byggas nu. Ett jättefint ljust och modernt hus. Ett hus jag ville ha för ett halvår sedan, men som E inte var så sugen på då. Nu är det dock ombytta roller... Trots detta fina hus som kan bli vårt om vi bara bestämmer oss, så är det ett stort gammalt funkishus på Hemnet som upptar mina drömmar, både under dagarna och nätterna... *suckar* Det är ett tag kvar till visning av det, men innan dess tänker jag inte skriva på några andra papper. Kanske klickar det inte när jag ser funkishuset i verkligheten, men då behöver jag ju inte drömma vidare om det utan kan med sinnesro planera och möblera det andra huset...

1 kommentar:

Anonym sa...

Spännande med husköp! Lycka till!!