onsdag 27 februari 2008

And now what?

Vi fick inte igenom våra ändringar för huset. Så vad gör vi nu? Fick dessutom reda på att val för kakel och klinkers ska bestämmas i morgon. I MORGON! E är fortfarande i Tyskland , eller om han kanske landat i Italien, whatever... Han är åtminstone inte tillgänglig. Jag har väl egentligen inget emot att bestämma dessa grejer själv och innerst inne kanske E tycker att det är skönt att slippa. Men ändå! Jenny ska med till färgaffären i morgon och hjälpa mig att välja. OM vi nu köper huset. Skönt att ha med sig någon, Jenny har dessutom bra smak. Precis som jag;)

För att krångla till det hela ytterligare så ska jag på en annan husvisning imorgon... Ett nyrenoverat funkishus nära stan... Det har inte kommit ut än så jag har inte sett några bilder på det.

Nope, dags för kaffe, rulltårta och Family Living! De har två olika omslag på detta nummer och på hemsidan kan man tävla om vilket man gillar bäst. Jag föredrar nog det vita. Vilket gillar ni bäst?

Inga kommentarer: