onsdag 6 februari 2008

Ett kreativt infall

Jag fick ett ryck och gjorde om en lampa på typ 5 minuter enligt devisen "man tager vad man haver". Det blev presentpapper från ikea, papperslim och ett skärp från mina kostymbyxor. Resultatet blev därefter... Ska göra om lampan någon gång när jag planerat och köpt tyg och annat passande material. Men den får duga tills dess!

......
1) Före: Tråklampa från ikea. 2) Under: En hårklämma håller fast skärpet tills limmet torkat. 3) Efter: Så här blev den!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad duktig du är! Kul att ta tag och göra något impulsivt och fint blev det med! Lo är för härlig, men du måste försöka mer..;.) Avokado ÄR ju gott juh!
En liten utmaning finns hos dig hos mig...
Ha en trevlig helg!

Sanna sa...

anna: Tackar och bockar;)
Angående avokadon har jag en liten plan om att göra en salsa med tomatpuré så han vänjer sig vid smaken succesivt. Han gillar ju tomatsåser...