tisdag 26 februari 2008

Förhandling pågår...

Precis som jag trodde så hann vi inte snacka hus i helgen:( Det blev dock lite tjuriga diskussioner på telefon när E satt i bilen på väg till Landvetter i söndags eftermiddag. Jag har i alla fall sammanställt en liten lista på vilka tillval jag har starka önskemål om att ändra. En av dem är att byta ut köksluckan "Annika vit" till "Karin vit." För den intresserade finns luckorna att beskåda på vedumkök. Ni finner dem under "målade luckor".

Nu ska jag dammsuga och plocka undan lite leksaker och tidningar. Efter lunch får vi besök av Malin och hennes två pojkar, varav den yngsta endast är 2 månader gammal. Kanske jag vågar fråga om jag får hålla honom idag... Jag tänkte att vi ska gå ut på stan och fika för frysen är tom på godsaker och mjölken är slut. Jag hade däremot inte räknat med att det skulle regna idag:(

Det blir inte alltid som man tänkt sig. Jag hoppas i första hand att det löser sig med huset och om någon vill mig extra väl kan det väl spricka upp så att vi kan gå ut och fika på stan. Snälla;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller helt och hållet med om luckorna. "Karin vit" är snyggast. Om jag får bestämma! ;)

Elma

Anonym sa...

hihi.. jo, Karin är fin, men vi har Annika i vårt kök ;-)
Tror att det viktigaste är helheten, Karin hade inte passat hos oss. Håller tummarna!