måndag 14 mars 2011

Skåpsråtta

Det är jag det! I väntan på att champinjonstuvningen till ugnsmackorna ska bli klar länsar jag skafferiet på chips och ostbollar. Inte bra. Beach 2011 ska inte tillbringas i vassen! ;) Hur som helst, ikväll händer det! Jag ska titta på tv! Det har inte hänt sen... melodifestivalen i lördags! (Hahahah...;) Nej, men allvarligt talat tittar jag knappt på tv överhuvudtaget, för mina serier har ju inte dragit igång än... Ikväll ser jag dock fram emot premiär av Superstylisten Jonas i 3:an. Verkar precis sådär underbart ytligt och glammigt som jag behöver just nu. Ska nog ta fram en bytta Ben & Jerry's också. Bara för att... :)

Vardagslyx i form av en ugnsgratinerad macka med champinjonstuvning och klippt färsk
gräslök tillsammans med ett glas rosé. På datorn skymtar morgondagens blogginlägg...

Inga kommentarer: