måndag 28 mars 2011

Lohelg

I helgen har vi myst jag och Lo, badat på äventyrsbad, shoppat, haft räkfrossa och filmkväll. Han är så fiiin min lilla krabba!! Världens bästa!! På lördag ska vi ha kalas för honom hos Lopappan och jag har lovat fixa tårtan. Jag frågade Lo vad han vill ha för tårta och Pippi-frälst som han är önskar han sig förstås en Pippi-tårta. Jag bor brevid ett bageri som gör väldigt goda tårtor och jag hoppas de kan tillgodose Los önskan :)

Liten Lo var helt slut efter badet och blinkade inte ens till (trots prislapp i ögat..!) när jag provade solglasögon på honom under tiden som han sov... Dessa ska han få i födelsedagspresent. Cool kille va? ;)

Som jag nämnt tidigare kan jag inte låta bli att inte shoppa något när jag går på stan... så när jag sprang på dessa skor till fyndpris (299 kr istället för 799 kr...) på Stadium var det bara att slå till

Inga kommentarer: