fredag 11 mars 2011

Myshelg med Lo

Min lilla lilla Lo börjar bli stor! Om knappt en månad fyller han 4 år. Okey, det är ju inte lastgammalt direkt, haha, men han har verkligen vuxit den senaste tiden och då menar jag inte bara på längden. Men när jag nu kom in på längd kan jag passa på att meddela att han mäter 106 cm över havet och vi har fått gå upp till stl 116 på kläder.

Helgens stora happening blir biopremiär för Lo! Han har aldrig varit på bio och när jag hörde mig själv försöka förklara vad bio är för något brast jag ut i skratt... Inte så lätt att förklara som man kan tro..! Trodde dock att valmöjligheten att välja en barnfri barntillåten(!) film skulle vara något större än den är, men icke... Så vi ska se en film om trädgårdstomtar som heter Gnomeo och Julia. Jag hatar trädgårdstomtar. Tycker de är fula och läskiga. Tror dessutom att filmen går i 3D... En och en halvtimma med trädgårdstomtar i 3D!! Gaah!! Men vad gör man inte för sitt lilla hjärta? :-)

Inga kommentarer: