torsdag 24 mars 2011

Bra början på dagen...

Idag när jag kom till jobbet fick jag frågan:
- Är du trött eller bara jävligt sliten?! 
Tja... det ena behöver ju inte utesluta det andra... I kväll får det bli bus (brun-utan-sol) i fejjan för att dölja de värsta trötthetstecknen! ;) Innan dess ska jag fika med och klippa en gammal pluggarkompis. Det var jättelängesedan vi sågs så även om jag är supertrött kommer det ge mer energi än det tar, trots att min kreativitet kommer att sättas på prov. Jag ska nämligen kapa av hennes halvlånga hår och forma en kort tuff frisyr på henne :) Jag minns att hon berättat för mig att hon inte gillade mig i början. Att hon hade massa förutfattade meningar om mig för att jag var blond(?!), hade en bakgrund som frisör och tydligen såg "dryg" ut (vilket berodde på min blyghet). Sedan vi lärde känna varandra har vi haft väldigt roligt tillsammans. Mycket skratt! Mycket humor! Men även många djupa samtal. Vi ses inte så ofta men när vi väl ses är det som om tiden stått stilla samtidigt som det hänt så mycket... 

Inga kommentarer: