torsdag 25 mars 2010

Garden Collection

Idag släppte H&M sin Garden Collection ute i butik. Tidigare har kläderna endast kunnat köpas online och det mesta sålde slut på en gång... Det fanns allt en del snygga vår-/sommarfräscha plagg till bra priser och med dagsfärsk lön på kontot kände jag mig extra kapitalstark, haha! Att min mage mår betydligt sämre idag gjorde ju inte köplustan mindre... *synd om mig* ;) Minisen var med och supportade mig i provhytten, han provade armband och hjälpte mig att välja färg när beslutsångesten blev för stor. Tänk att han står ut med att hänga i provhytter med Mammis!


Lo tyckte jag skulle ha den här ljusaprikosa framför den vita och om jag tänker efter så har jag redan en liknande vit i garderoben... :) Köpte även en scarf i samma färg.

Den här tänker jag mig till slitna jeans eller jeansshorts tillsammans med mina bruna gladiatorsandaler med träklack... Vill ha sommar nu!

Inga kommentarer: