torsdag 18 mars 2010

Det hänger på håret...

När salongen stängde igår drog jag till jobbet några timmar för vi skulle ha färgkväll. Resultatet blev "matt" med "sotiga toppar", inget vidare alltså... Ikväll roade jag mig därför med att leta fram gammal blekning i mina gömmor och gjorde en så kallad "blondortvätt" på de sotiga topparna och en liten bit upp på håret. Tanken var att slänga på en toning efter det, men jag tyckte resultatet blev lite "kul och levande" så jag sket i det... I glödlampsljus ser färgen helt okej ut, lite kopprig sådär, men hur det ser ut i dagsljus återstår att se... Kanske blir mitt fredagsmys en färgkväll hemma imorn. På lördag ska jag nämligen åka på Sveriges största frisörmässa och då vill jag ju inte se skabbig ut...


Undrar hur det ser ut imorn..? Funkar nog med lite lockar i...

Inga kommentarer: