söndag 7 mars 2010

En cerice dröm...

...eller chock, kanske jag skulle säga! Hur som helst får färgen mig att le. Den här jackan har jag gått och sneglat på under hela vintern och nu när den var sänkt till halva priset kunde jag inte motstå frestelsen att köpa den. Det fanns bara en kvar och den råkade vara i min storlek -är det ödet? ;) Jag är i stort behov av en ny skidjacka för den jag har har jag haft sedan jag gick i högstadiet och snart spyr jag på den! Jag har alltså haft den i halva mitt liv eller i 15 år!! Trots rea så var den nya jackan ganska dyr (tänk va mycket fräscha vårplagg jag kan shoppa på H&M istället...) och dessutom är det nog lätt att tröttna på färgen. Sedan är det en annan aspekt också... I den här jackan syns man. Vill jag synas? Om jag vore en skickligare skidåkare så ja visst! Så är dock inte fallet... Vad tycker ni? Är det en keeper?


Inga kommentarer: