torsdag 20 augusti 2009

Minisemester

Den här sommaren har jag jobbat och slitit utan semester, men nu är jag långledig från och med idag till och med söndag. Underbart! E skulle också varit ledig men tvingades jobba även idag, så jag och Lo har varit och shoppat och fikat under förmiddagen. Nu sover Lo och jag försöker packa, men det känns mest som att jag går runt, runt i huset utan något riktigt mål. Kollade en vädersajt, som utlovar regn imorn så det blev ju inte lättare att packa då... När E kommer hem ska jag dock vara färdigpackad för då ska vi dra i väg på en liten minisemester till Borås. Kvällen ska vi tillbringa på det här hotellet och i morgon ska vi besöka djurparken. Förmodligen åker vi hem imorn kväll, men det återstår att se. Vad ska ni göra i helgen? :-)


Giraffer tillhör mina favoritdjur och jag hoppas de kommer lika nära i morgon!

2 kommentarer:

Anna sa...

Ät middag på restaurang Oliven! Rekommenderas varmt. Hoppas ni har det mysigt i grann"byn".

Sanna sa...

Vi hade det supermysigt! Åt dock på restaurang Bara, som låg i anslutning till hotellet. Kan rekommenderas!