onsdag 5 augusti 2009

Klackarna i taket

Hur ska det gå..? Eller hur ska jag kunna GÅ?? Klackar i all ära, men några stiletter har jag varit klok nog att inte köpa tidigare. De vackra skapelserna nedan har jag suktat efter sedan i höstas och nu när det fanns ett enda par kvar, i min storlek, till 70 % rabatt kunde jag ju inte annat än att slå till. Det förstår ni väl? :-) Jag visade upp dem på jobbet för mina kolleger och berättade att jag får ta fram dammsugaren för att öva att gå i dem. De höll på att skratta ihjäl sig och när de hämtat andan undrade de om jag verkligen inte skämtade. Det gjorde jag inte. Då höll de på att dö igen. Om sanningen ska fram brukar jag gå in nya skor när jag dammsuger och när jag diskar. Perfekt att förena nytta med nöje! Och inte ett dugg konstigt, tycker jag i alla fall...



Här är mina nya favoriter, dock inte mina fötters -än! (Men snart så! ;-)


Det blev visst ett par till Lo också... Dessa var till halva priset och jag hoppas att modellen passar hans något runda fötter.

1 kommentar:

Mie sa...

Helt underbara skor! Klart du inte kunde lämna kvar dem när det var 70% rea!
O smart idé med dammsugaren;)