lördag 7 mars 2009

Schlagerkväll för mig själv

"You´re not alone" sjunger BWO-Martin, men jag känner mig visst lite ensam här framför schlagerduellerna. E åkte till Stockholm med tåget i morse medan jag och Lo stannade hemma. Lo frisknade till snabbt i går så vi har haft en riktigt mysig lördag tillsammans med lekparkbesök, fika på stan och mys i soffan. Han är så underbar vår lilla son... Nu sover han dock och då blir det lite ensamt att sitta själv en lördag.

Några reflektioner om kvällens schlagerfest:
* Amy borde skaffa en ny stylist! Helst igår...
* Vilken nörd som helst skulle bli hot i Johan Beckers solisar...
* Tycker faktiskt att duellerandet är lite spännande...
* Fantastiskt vacker frisyr på Petra.
* Har haft lite svårt för Caroline af Ugglas förut, men gillar låten "Snälla, snälla". Enkelt, ärligt och brutalt.
* Skojig min på Lili & Susie när Petra skämtar kring begreppet "MILF" *moahahaha*
* Heja Sarah!

Det är bara att konstatera att finalen kommer att bli oändligt spännade... ;) Kanske den bästa finalen i melodifestivalens historia? Vad tror ni?

Inga kommentarer: