tisdag 3 mars 2009

Min egen lilla Gremlin

.......
.
Minns ni filmen Gremlins från 1984? Den handlade om små söta håriga varelser (eller var det bara en -Gizmo?), som förvandlades till otäcka vandaler när de fick vatten (?) på sig. Jag var bara 5 år gammal då och hoppas att jag fick se den först några år senare... För lite otäck minns jag allt att den var! Kom att tänka på filmen förut när min lilla söta Lo fick "spelet" på skötbordet och inte alls ville byta blöja. Han skrek, sparkade och fäktade med armarna. Stark är han! Jag funderade allvarligt på om jag fått med mig fel unge hem från dagis och så slog det mig att han förvandlats till en gremlin.
ps. Jag var beredd att ta tillbaka detta inlägg efter att jag googlat på "gremlins", mindes inte riktigt att de såg såå scary ut! ;)

Inga kommentarer: