onsdag 18 mars 2009

Klassåterträffsplanering

Förmiddagen tillbringades med tre gamla gymnasiekompisar som jag knappt sett på 10 år! Vi ska nämligen ha en återträff hemma hos mig i slutet på april och denna dag hade vi en liten sammankomst för att planera det hela. Studenten tog vi 1998 (shit, det låter länge sen!) och ärligt talat har jag inte haft någon regelbunden kontakt med någon av mina forna klasskamrater sedan dess. Trots mycket prat om vad som hänt de senaste tio åren var vi relativt effektiva och på två timmar hade vi ett upplägg för eftermiddagen/kvällen, fiskat reda på allas adresser och dessutom bokat catering. Vi ska vara hemma hos mig och jag ser mycket fram emot denna lilla tillställning!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att vara med och arrangera nåt sånt! Kul att påsarna kommer till användning. Har du hittat fler på Tradera? Kram

Sanna sa...

Anna: Påsarna du skickade räcker, så jag har inte kollat på Tradera. Men tack för tipset, kan ju behövas vid ett senare tillfälle... :)
Kram!