onsdag 4 mars 2009

Minisemestern

.

Här korkas äntligen champagnen upp efter en lång dag, innan dusch och ombyte... I kylväskan hade jag även tagit med en färdig tapasbricka från Ridderheims. Det fick bli vår lilla förrätt innan vi gick ut och åt middag.
.
Det blev en intensiv och lyckad Karlstadvistelse. Bloggvännen Elma är hur söt som helst även irl ;) IKEA-beöket resulterade i 4 nya lampor (hittade dock inte maskroslampan) och kvällens middag blev mysigare än jag vågat drömma om. Det var riktigt nära att resan blev inställd, för vi hade vårt värsta bråk ever natten innan... Jag erbjöd min kompis J att följa med på en tjejweekend istället, men hon ville inte. På morgonen hade luften gått ur mig och jag orkade inte vara arg längre, så jag frågade E om vi inte skulle åka i alla fall. Jag tror att miljöombytet blev vår räddning så att vi kom på banan igen...

Inga kommentarer: