måndag 7 april 2008

Själv är bäste dräng

I alla fall om någonting ska bli gjort hemma hos oss. Jag blir lätt irriterad när folk (läs E) lovar att göra saker men ingenting händer. Bättre att inte lova, anser jag, så slipper man göra en annan människa besviken. Själv lämnar jag aldrig löften till någon, men jag får väl göra ett undantag om vi gifter oss någongång...;)

Hur som helst så har jag börjat montera upp spärrar på köksskåpen så att Lo inte ska kunna få upp dem. Lite nervöst var det att borra i den hårda skåpsluckan. Det vore ju fint att borra igenom den nu när vi ska sälja...
k
Nu har Lo vaknat från sin förmiddagsvila, så nu är det upp till bevis om han får upp luckan... *Na-na-na-na-na-na*

...
Det går åt lite prylar... Här är det "spritskåpet", som får sig en omgång.

Inga kommentarer: