tisdag 1 april 2008

Inredningsdrömmar

Jättemycket fint i nya Allt i Hemmet, som damp ner i brevlådan idag. Jag kom på den perfekta tjejhelgen för mig och Jenny: Att åka till Stockholm och besöka massa inredningsbutiker:) Ska föreslå det när hon kommer hit om en stund. Hon borde vara "på"...

Det finns så mycket fint att köpa där ute och jag gillar så många olika stilar så det är svårt att bestämma sig för vad vi ska satsa på för stil i det nya huset. I och för sig har vi det mesta och behöver inte köpa något nytt, men ändå... det är alltid roligt att shoppa! Och man kan ju faktiskt sälja det man har;) Dessutom kan man fixa olika stilar med textilier och småprylar och behålla de möbler vi har. Ett nytt hus ger ju inte så mycket utrymme för ekonomiska utsvävningar i möbeldjungeln. Men med lite detaljer här och där kan man ju fixa biffen:)


Tycker dock inte att omslaget är så inspirerande. Ser lite dovt och dimmigt ut, eller kanske är det jag som behöver putsa mina glasögon? Gillar annars den blå-vit-röda färgskalan som fyller mig med lugn och hopp om att det blir en sommar även i år.

Inga kommentarer: