fredag 25 april 2008

Fabolus Friday

Solen skiner och det är redan 11 grader varmt i skuggan, fast klockan bara är tio. E jobbar några timmar på sitt gamla jobb idag och kommer hem redan innan lunch! (LYX!) Då ska jag handla och sedan ska vi åka till en strand och grilla, dricka kaffe och förstås fika. Liten Lo ska naturligtvis med för att äta korv och leka med kottar.

I kväll ska vi antingen gå på Norsivalen (en b-stadsfest med flottrace och norsfiske) och ta en öl med J eller så åker vi hem till mina föräldrar och hämtar grillen och våra trädgårdsmöbler. Det är städdag i bostadsrättsföreningen imorn, så det vore skönt att ha möblerna hemma så man kan grilla efter städningen. Grillsäsongen är ju här!

Fick föresten ett vykort i brevlådan idag där det stod YOU are fantastic!
Och nej, det var faktiskt inget reklamutskick:)

Njut dagen mina vänner, den kommer inte åter.
k

Lo tidigare i veckan, på ovan nämnda strand.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fin han e Lo! Jag älskar att grilla, det är sommar det! Hoppas jag får många majskolvar i min odling, så man kan få grilla det oxå. Ha en go lördagskväll!