onsdag 2 april 2008

Matförgiftad?

Det började med illamående i går eftermiddags, men jag försökte att inte låtsas om det. I bästa fall går det över då... På kvällen kräktes jag en gång och gick och la mig. Egentligen skulle jag ha träffat Malin och hennes barn vid lunchtid i dag, men ställde in det eftersom jag var rädd att ha drabbats av maginfluensa. Det känns pinsamt att ställa in andra gången i rad! Men det är ju inget att göra åt. Förra veckan var både Lo och hennes barn krassliga.

I dag har jag i alla fall känt mig mycket bättre så jag tror inte att det var maginfluensa, kanske matförgiftning? Så vi ska köra kalas som planerat i kväll. Det är bara våra föräldrar och min yngsta syster som kommer. E var hemma i förmiddags, men efter lunch drog han i väg 15 mil för att vara med på ett två timmars möte på jobbet. Kvar lämnade han mig med världens stökigaste kök:( Nu är det i alla fall snart fixat och jag känner mig jättetrött! Undrar om lilla 1-åringen kan tänka sig en tupplur efter att ha fått mellis?

Inga kommentarer: