torsdag 10 april 2008

Löpning eller frisering?

När jag gick iväg med Lo i barnvagnen så var det helt underbart väder! Ett ögonblick övervägde jag på om jag ska springa istället för att slinga håret... (De som känner mig vet att jag tidigare hatat att springa... Men nu är det nya tider! Hoppas det håller i sig bara...) Som ni ser på bilderna håller jag på att göra slingor på mig själv. Men kvinna som jag är kan jag inte göra bara en sak i taget, så med blondering i håret har jag även marinerat revbensspjällen och nu sitter jag och bloggar... Varför inte bara sätta mig med nya DV och slappa??

Åhh... Nu spelar de Bryan Adams finfina klassiker på radion. Den kommer jag nog aldrig att tröttna på. *love*
m
m m m

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul att se planlösningarna på huset! Ska bli härligt att få följa allt i det "nya livet"! Fin blir du säkert i håret med ;-)
Ha en trevlig helg!