fredag 28 mars 2008

Yes!

Jag hittade Los hälsobok. Det hade känts lite oansvarigt och komma till farbror doktorn och säga att den förkommit. Var den låg? På ett bra ställe..;) Den stog på en tavellist i köket, bakom en tavla...

Förresten så går det ju an för en bebis att vakna halv sex på morgonen när han sedan sover HELA förmiddagen. *morr* Någon mellis blev det inte (eftersom han sov) och nu är det hög tid för lunch. Ska ta och väcka honom lite försiktigt. Han vaknade ju faktiskt till förut, men då kunde jag inte lämna det jag gjorde så då somnade han raskt om. Lille krabaten. Vi ska fika med ett par tjejer i föräldragruppen om en timma och jag vill gärna träffa dem idag. Det var länge sedan sist. Lo behöver också komma ut lite eftersom vi hållt oss inomhus i över en vecka. E hade blivit galen, men inte jag...

Inga kommentarer: